نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز

چمن مصنوعی با دارا بودن مزایایی از قبیل ماندگاری بالا، حذف و کاهش هزینه های مربوط به نگهداری و مراقبت روزانه به شدت مورد توجه قرار گرفته. خرید چمن مصنوعی در بسیاری از موارد مانند مراقبت و نگهداری آسان، تطبیق پذیری در هر نوع شرایط آب و هوایی، طول عمر بسیار بالا به صرفه تر از چمن طبیعی می‌باشد. یکی دیگر از عوامل محبوبیت چمن مصنوعی قابلیت استفاده همیشگی و دائمی از آن است. به عنوان مثال بعد از هر بازی فوتبال برخلاف چمن طبیعی نیازی به استراحت و تنفس کامل ندارد و میتوان به صورت مداوم در آن بازی کرد. همین مزیت های فراوان چمن مصنوعی باعث رشد چشمگیر استفاده از آن شده است.

اگر به دنبال چمن مصنوعی مناسب هستید دانستن این مورد که چمن مصنوعی بر اساس جنس و کیفیت دارای انواع زیادی است برای شما ضروری می‌باشد. برخی از چمن مصنوعی ها دارای سیستم پرکننده و برخی دیگر بدون پرکننده هستند که هر کدام موارد استفاده مختص به خودشان را دارند. یا برخی دیگر دارای لایه محافظت کننده در برابر اشعه ماورای بنفش هستند که برای چمن مصنوعی هایی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث مقاومت چمن مصنوعی در برابر اشعه یو وی می‌گردد. پس انتخاب چمن مصنوعی مناسب به نوع کاربرد آن بستگی دارد.

 

چمن مصنوعی



:: برچسب‌ها: چمن , چمن مصنوعی , چمن مصنوعی ورزشی , چمن مصنوعی تزئینی , فروش چمن , انواع چمن , قیمت چمن مصنوعی , قیمت چمن ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1398 | نظرات ()