نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
طراحی سایت در قزوین

طراحی سایت با استفاده از php و mysql
برای طراحی سایت با استفاده از php و mysql نیاز به دانش های مختلفی در این زمینه وجود دارد، داشتن اطلاعاتی درباره UI/ UX Html5, Css3, jаvascript و PHP و کار با MySQL و آشنایی و کار با فریمورک هایی همچون Bootstrap ,JQuery ,Laravel و از طرفی باید مطالعه ای بر روی بهینه سازی موتورهای جستجو نیز داشته باشید.

 

برای طراحی سایت با استفاده از php و mysqlنیاز به دانش های مختلفی در این زمینه وجود دارد، داشتن اطلاعاتی درباره UI/ UX Html5, Css3, jаvascript و PHP و کار با MySQL و آشنایی و کار با فریمورک هایی همچون  Bootstrap ,JQuery ,Laravel و از طرفی باید مطالعه ای بر روی بهینه سازی موتورهای جستجو نیز داشته باشید. تمامی این دانش و اطلاعات زمانی می تواند نتیجه خوبی را به ما بدهد که علاوه بر دانش موارد ذکر شده تجربه لازم را هم داشته باشیم.

بیایید کمی درباره PHP بدانیم اینکه از کجا آغاز شده و در حال حاضر جدیدترین نسخه آن چیست و اینکه چه مزیت ها و برتری هایی نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی همچون Asp.net دارد.

خلاصه ای از تاریخچه PHP

Php یک زبان شی گرا ، متن باز و سمت سرور است که برای توسعه طراحی وب سایت ایجاد شد.

 در سال 1995 میلادی شخصی به نام راسموس لردورفاسکریپتی برای نمایش روزمه به صورت آنلاین و اینکه چه کسانی آن را مشاهده کردند نوشت. عده زیادی بعد از مشاهده آن به این اسکریپت علاقه مند شدند و از راسموس لردورف در خواست کردند تا کدهای آن را برایشان ایمیل کند. بخاطر پیگیری و محبوبیت روز افزون لردورف سعی کرد تا آن را توسعه دهد.

در ابتدا php مخفف عبارت Personal Home Page به معنی صفحه خانگی شخصی ایجاد شده بود اما پس از پیشرفت و توسعه آن به Hypertext Preprocessor تغییر کرد. آخرین نسخه از php ورژن 7.2.9 است که در تاریخ 17 آگوست 2018 منتشر شده است.

چرا طراحی سایت با php و mysql؟

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که طراحی سایت با php و mysql چه مزیت های دارد و چرا باید از آن استفاده کرد؟ دلایل زیادی برای این کار وجود دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به قدرت بالا و اوپن سورس بودن php اشاره کرد. همچنین mysql جز قدرتمند ترین دیتابیس های دنیا محسوب می شود و همچنین از امنیت خوبی برخوردار است.

مزایای زبان php

از مزایای زبان php میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ادامه مطلب ...



:: برچسب‌ها: ,طراحی سایت در قزوین,مای اس کیو ال,پی اچ پی,طراحی سایت با پی اچ پی,طراحی سایت با php,طراحی سایت با mysql,سایت در قزوین,پویا پرداز,طراحی سایت با mysql و php,سایت ارزان,طراحی سایت ارزان قیمت,وب سایت ارزان,طراحی صفحات وب ارزان,طراحی سایت,طراحی وب سایت,طراحی وب سایت حرفه ای,طراحی حرفه ای سایت,طراحی حرفه ای,طراحی سایت داینامیک و حرفه ای,طراحی سایت استاتیک وفلش,طراحی سایت برای اشخاص و شرکت ها,طراحی سایت و بهینه سازی سایت,طراحی سایت و سئو,بهینه سازی سایت،,سایت بهینه،seo,خدمات seo,طراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت فروشگاه,طراحی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه الکترونیکی,طراحی سایت در,طراحی سایت با,طراحی سایت برای,طراحی سایت و,اتوماسیون اداری,اتوماسیون دانشگاه,اتوماسیون برای سازمان ها,طراحی قالب,آموزش طراحی سایت,طراحی سایت با زبان برنامه نویسی,طراحی پرتال حرفه ای,طراحی حرفه ای فروشگاه,طراحی حرفه ای وب سایت,طراحی سایت در تهران,طراحی سایت در قزوین,طراحی سایت برای تمام استان ها,طراحی سایت و پشتیبانی 24 ساعته,طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 737
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
 مهمترین نکات در طراحی سایت

 

مهمترین نکات در طراحی سایت

در صورتی که شما مدیر یک سایت و یا وبلاگ هستید باید این نکته را در نظر داشته باشید که علاوه بر مطالب و محتوای روی سایت، نکات دیگری نیز هستند که نقش تعیین کننده ای در تبدیل سایت شما به یک وب سایت مناسب را ایفا می کنند و می بایست در مراحل طراحی سایت مورد توجه قرار بگیرند. در این مقاله برخی از این نکات را بررسی می نماییم.



:: برچسب‌ها: ,مهمترین نکات در طراحی سایت,طراحی سایت,سایت,10 اشتباه رایج کد نویسی طراحی وب سایت,تکنیک برنامه نویسی,آشنایی با طراحی وب واکنش گرا,آموزش جاوا برای وبسایت,آموزش طراحی قالب وب سایت,آموزش طراحی وب,آموزش طراحی وب در قزوین,آموزش طراحی وب سایت,آموزش طراحی وب سایت در قزوین,آوردن وب سایت در صفحه اول گوگل,آموزش طرحی وب سایت در قزوین,برنامه نویسی,تدریس کدنویسی,بهترین کدنویسی,یادگیری آسان کدنویسی,یادگیری کدنویسی,آموزش طراحی سایت,آموزش طراحی سایت در قزوین,آموزشگاه طراحی سایت در قزوین,وبلاگ,مراحل طراحی سایت,دامنه,استانداردهاي طراحي وب سایت,سرعت لود,سرعت لود سایت,محتوا,محتوا سایت,محتوا گذاری برای سایت,محتوا گذاری در اینستاگرام,سئو,سئو سایت,سئو چیست,آموزش سئو,افزودن دیدگاه جدی ,
:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
بک لینک یا لینک خارجی چیست


بک لینک یا لینک خارجی چیست؟

زمانی که برای ارتقای کسب و کار خود به دنبال سئو سایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) می روید، لینک سازی از مهم ترین دغدغه های شما می شود. لینک هایی که برای سئو سایت به آن ها نیاز دارید، لینک های داخلی و لینک های خارجی هستند. لینک خارجی، لینکی است که به یک دامنه خارجی، ارجاع می دهد. متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل در کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو می دانند. لینک های خارجی در بالا رفتن اعتبار سایت نقش پررنگی دارند؛ به این دلیل که موتورهای جستجوگر، لینک خارجی را یک نظر مثبت از سمت شخص ثالث در نظر می‌گیرند. به بیان بهتر، موتورهای جستجوگر بر این باورند که چیزی که دیگران درباره سایت شما می گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما درباره خودتان می گویید.
 


:: برچسب‌ها: بک لینک یا لینک خارجی چیست,بک لینک,بک لینک چیست,بک لینک چیست؟,دریافت بک لینک,کسب و کار,سئو سایت,لینک سازی,لینک سازی خارجی چگونه انجام می شود,استراتژی لینک سازی خارجی چیست,انتشار رپرتاژ آگهی,اصول و قواعد لینک سازی خارجی چیست,آشنایی با طراحی وب واکنش گرا,آموزش طراحی,آموزش طراحی قالب وب سایت,آموزش طراحی سایت در قزوین,آموزش طراحی سایت,آموزشگاه طراحی سایت در قزوین,استفاده از رنگها در طراحی سایت,استفاده از فونت بزرگتر در طراحی سایت,بازاریابی از طریق طراحی سایت,بهبود طراحی سایت,قزوین,آموزش سئو در قزوین,آموزش طراحی وب در قزوین,آموزش طراحی وب سایت در قزوین,آموزش طرحی سایت در قزوین,آموزش طرحی وب سایت در قزوین,آموزش وب سایت در قزوین,آموزشگاه طراحی وب در قزوین,بازاریابی آنلاین در قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
طراحی سایت داینامیک چیست؟ | طراحی سایت | پویاپرداز

طراحی سایت داینامیک چیست؟ | طراحی سایت | پویاپرداز
در دنیای وب، یک سایت یا هر صفحه شخصی وب می‌تواند داینامیک یا استاتیک باشد. یک سایت استاتیک محتوای ثابتی دارد که تغییر نمی‌کند. اما محتوای یک سایت داینامیک براساس بیننده سایت، ساعت بازدید، زبان دستگاه بازدیدکننده و عوامل دیگر تغییر می‌کند. در ادامه به بررسی یک سایت داینامیک می‌پردازیم.

 

مثال ساده‌ای برای تشخصی اینکه یک سایت داینامیک است یا نه، وجود دارد. اگر می‌توانید با آن سایت در تعامل باشید، پس آن سایت یک سایت داینامیک است. تعاملاتی مثل نظر گذاشتن برای پست‌ها یا ساختن یک حساب کاربری. بنابراین اکثر سایت‌هایی که از آن‌ها بازدید می‌کنید، داینامیک هستند. سایت‌هایی مثل فیسبوک، توییتر، دیجی‌کالا و سایر سایت‌هایی از این دست. در طراحی سایت مهم است که از ابتدا به این نکته بیاندیشید که سایت را داینامیک می‌خواهید یا استاتیک!

ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: سایت داینامیک چیست؟,طراحی سایت,طراحی وب سایت,قیمت طراحی سایت,طراحی سایت شرکتی,طراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت داینامیک,مزایای یک سایت داینامیک,معایب یک سایت داینامیک,سایت,انواع سایت,طراحی سایت چیست؟,ط ,
:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
طراحی سایت ارزان | طراحی سایت | پویاپرداز

طراحی سایت ارزان | طراحی سایت | پویاپرداز
تخصص ما طراحی سایت،طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت داینامیک ، طراحی سایت استاتیک ، طراحی سایت فلش ، طراحی صفحات وب ، سئو حرفه ای, طراحی پرتال(پورتال) ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، تبلیغات گوگل و بهینه سازی سایت است.

 

برخی به دنبال طراحی وب سایت ارزان و کم هزینه می باشند، گاهی اوقات طراحی سایت می تواند در کمتر از یک روز انجام شود، اما آیا این وب سایت ارزان می تواند تمام امکانات مورد نیاز یک وب سایت خوب را داشته باشد؟ مسلما طراحی این چنین سایت ارزان قیمت و غیر حرفه ای، نمی تواند نیاز های متنوع و متغیر مدیران سایت و کاربران متعدد آنها را براورده سازد.

 

ادامه مطلب...



:: برچسب‌ها: ,طراحی سایت ارزان قیمت,وب سایت ارزان,طراحی صفحات وب ارزان,طراحی سایت,طراحی وب سایت,طراحی وب سایت حرفه ای,طراحی حرفه ای سایت,طراحی حرفه ای,طراحی سایت داینامیک و حرفه ای,طراحی سایت استاتیک وفلش,طراحی سایت برای اشخاص و شرکت ها,طراحی سایت و بهینه سازی سایت,طراحی سایت و سئو,بهینه سازی سایت،,سایت بهینه،seo,خدمات seo,طراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت فروشگاه,طراحی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه الکترونیکی,طراحی سایت در,طراحی سایت با,طراحی سایت برای,طراحی سایت و,اتوماسیون اداری,اتوماسیون دانشگاه,اتوماسیون برای سازمان ها,طراحی قالب,آموزش طراحی سایت,طراحی سایت با زبان برنامه نویسی,طراحی پرتال حرفه ای,طراحی حرفه ای فروشگاه,طراحی حرفه ای وب سایت,طراحی سایت در تهران,طراحی سایت در قزوین,طراحی سایت برای تمام استان ها,طراحی سایت و پشتیبانی 24 ساعته,طراحی سایت به صورت کاملا حرفه ای,طراحی سایت مطابق با استانداردهای روز دنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 768
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد