نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
قیمت چمن مصنوعی دست دوم
استفاده از چمن مصنوعی دست دوم به دلیل پایین بودن قیمت آن نسبت به چمن مصنوعی نو و با توجه به کاربری که خواهد داشت کاری مقرون به صرفه می باشد و البته عوامل بسیار مهمی وجود داری که بر قیمت چمن مصنوعی دست دوم تاثیر به سزایی دارد. در ادامه عواملی که تعیین کننده و کاهش دهنده قیمت چمن مصنوعی دست دوم می باشد را مورد بررسی قرار می دهیم.
 


:: برچسب‌ها: چمن مصنوعی ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز

یکی از مسائلی که امروزه بسیار با آن روبرو هستیم حمل اثاثیه منزل می باشد. جابجایی اسباب و اثاثیه منزل ممکن است سالانه و یا هر چند سال یک بار برایمان پیش بیاید.

اکثر افراد حمل اثاثیه منزل را یک امر بسیار دشوار و پر دردسر تلقی می کنند. خیلی از افراد تجربه کافی در امر اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل ندارند و مطمئنا در این زمینه دچار مشکل می شوند. ایجاد مشکلات در اثاث کشی منزل باعث ایجاد دلسردی و دشوار دانستن آن می شود. آنچه بیش از همه موجب ناراحتی و دغدغه خانواده ها می شود، آسیب دیدن اسباب و اثاثیه منزل در هنگام حمل اثاثیه منزل است. احتمال شکسته شدن ظروف قیمتی، آسیب دیدن و رنگ پریدگی سرویس های چوبی و … و آیا کسی پاسخگوی این خسارات هست؟ به این ترتیب حمل اثاثیه منزل به یک کابوس مبدل می شود. به خصوص اگر قرار باشد که هر سال آن را انجام دهیم.



:: برچسب‌ها: باربری ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز

دیفنباخیا یک گیاه همیشه سبز است که به دلیل نگهداری آسان و زیبایی ظاهری بسیار زیبا در خانه ها و مکان های کاری محبوب است. برگهای داوین به زیبایی ، نسبتاً بزرگ ، مبهم و به رنگ سبز با لکه های سفید و خامه ای وجود دارد. قلمه های دیفتری یکی از مهمترین روشهای اصلی انتشار این گیاه است و نیاز به نور متوسط ​​، درجه حرارت بالا ، خاک همیشه مرطوب ، رطوبت 70 تا 90٪ هوا و قلیایی به خاکهای کمی اسیدی دارد. در ادامه این مقاله ، نحوه برش و نگهداری دیفن باخیا جمع آوری شده است. به ستاره بپیوندید.




برش کلیپینگ Bachia
اولین نکته ضروری برای برش قلمه های دیفن باخیا توجه به این نکته است ، دیفن باخیا یکی از گیاهان سمی و نشت کننده موجود در ساقه و برگهای این گیاه بسیار سمی و خطرناک است ، بنابراین شیره تیز برگها و ساقه های این گیاه در صورت تماس دهانی ، باعث سوزش و بی حسی در می شود. دهان و گلو تا حدی که حتی ممکن است تارهای صوتی فلج یا خفه شوند. بر این اساس استفاده از دستکش برای بریدن گیاه ضروری است. مراحل برش دیفن باخیا به شرح زیر است:

قلمه ها را می توان از انتهای پای دیفنباخیا و همچنین از طول ساقه بدست آورد. جالب است بدانید مغز تهیه شده از انتهای ساقه زودتر از سایر انواع ذهن ریشه دارد.

طول ذهن باید حداقل 10-8 سانتی متر باشد. همچنین هر قلمه باید حداقل یک جوانه و چند جوانه در شکل دلخواه داشته باشد.

 




نحوه برش و نگه داشتن دیفن باخیا | وب

بهتر است ذهن مورد نیاز را به صورت غیر مستقیم برش دهید.

خشک کردن شیره گیاه قبل از کاشت قلمه ها ، که حدود یک تا دو روز طول می کشد ، لازم است. در این مدت قطعات را در جای خشک و در دمای متوسط ​​و به دور از نور مستقیم خورشید نگه دارید.

برای پیوند ذهن بهتر است از مخلوطی از بخشی از جلبک + یک قسمت از شن یا بخشی از جلبک + یک قسمت از پرلیت استفاده شود.


نحوه برش و نگه داشتن دیفن باخیا | وب


قلمه های دوین پاشیا را می توان به صورت عمودی و افقی در بستر پرورش داد. در کاشت عمودی ، حدود 2-3 سانتی متر را در رختخواب قرار دهید. در کشت افقی ، نیمی از ارتفاع قلمه ها باید در پایین بستر پیوند باشد. قطعات دیفن باخیا را نیز تا زمانی که ریشه بزنند می توان در آب نگه داشت.


نحوه برش و نگه داشتن دیفن باخیا | وب


ظرف حاوی ذهن را در مکان روشن قرار دهید ، اما به دور از نور مستقیم خورشید در دمای 18 تا 21 درجه سانتیگراد قرار دهید.

حفظ رطوبت خانواده کشاورز ، به ویژه هوای اطراف ، ضمن ریشه کن کردن برش دیفنباخیا مهم است و می توانید با قرار دادن یک کیسه پلاستیکی شفاف ، به حفظ رطوبت اطراف برش کمک کنید. برای تهویه هوا چند پلاستیک سوراخ کنید.

در شرایط مناسب ، ریشه کن کردن قطعات Diphen bachia 21-30 روز طول خواهد کشید ، و هنگامی که طول منطقه جوان تازه توسعه یافته حدود 5 سانتی متر باشد ، می توان از درب پلاستیکی جدا شد تا گیاه بتواند به طور طبیعی در زیر رطوبت اتاق رشد کند. ادامه هید.

 

زمان خوبی برای بریدن ضایعات دیفن باخیا

 


عموماً گلهای دوین در تمام سال قابل بریدن است ، اما ریشه زدن بیشتر در قلمه ها در بهار یا اوایل تابستان رایج است.

 


نحوه برش و نگه داشتن دیفن باخیا

 

 



نیازهای زیست محیطی دیفتری دیفتری


خاک: خاک مناسب برای رشد دیفن باخیا خاک است. مخلوطی از یک قسمت خاک رس ، بخشی از کود حیوانی و دو قسمت خاک رس نیز مناسب است.

نور: دیفتری دیفتری ، مانند اکثر گیاهان خانه ، به نور غیرمستقیم نیاز دارد و تحت تأثیر نور مستقیم است. همچنین در محیطی بدون نور ، گیاه علفی و ساقه آن گسترش می یابد. توصیه می شود هر از گاهی گیاه خود را بچرخانید تا برگها به یک طرف خم نشوند.

دما: بهترین دمای نگهداری گلهای دیفنباخیا بین 13 تا 18 درجه است و لازم است در زمستان آنها را در اتاق نگه دارید اما در فصول دیگر آنها می توانند در مقابل دمای محیط مقاومت کنند.

کوددهی: کود مورد نیاز گیاه دونباخیا را می توان با سرعت 30 گرم در لیتر ، هفته ای یکبار از آوریل تا نوامبر استفاده کرد.

آبیاری: برای آبیاری قطره ای ، استفاده از آب سبک و بدون نمک (آب جوشانده آب جوش) توصیه می شود. میزان آبیاری گیاه مورد نیاز گیاه در تابستان دو بار در هفته و یک بار در هفته در زمستان است. این گیاه نسبت به آبیاری بیش از حد مقاوم به خشکی است. بنابراین بگذارید سطح خاک بین آب دهی رشد کند.



:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز

گیاه شناسی از گل سرخ


گل سرخ یا گل رز یکی از مهمترین گروه های گیاهان است ، و گونه های شناخته شده آنها بیش از 20،000 نوع و گونه های مختلف تخمین زده می شود گل سرخ یا گل رز از جنس خانواده Rosacea Rosacea است که گیاهان آنها کوتوله و پا بلند و بلند و خزنده با ساقه های چوبی است و در بعضی از گونه ها برگ آنها دائمی و در نیست دیگری دائمی است.

در اشکال اصلی ، گیاهان شکل اولیه خود را دارند ، به صورت فلس و پر از تیغ و خار ، اما پس از باز کردن و به دست آوردن گونه ها و گونه های جدید ، که بیشتر با واکسیناسیون بر روی قوانین گونه های وحشی انجام می شود ، صورت آنها تغییر کرده و تا حدودی تغییر کرده است. مربیان به اشکال مختلف تمایل دارند: کرپ ، سایبان ، جنون (حلق آویز) ، مطابق فرانسوی ها (گریه گل رز) و غیره.


انواع گل رز


گل رز و گل های وحشی باغ ، نمونه هایی که در اینجا به آنها خواهیم داد و توضیح خواهیم داد

1. برنج کوچک

گل سرخ مینیاتوری گیاهان زینتی و تجاری است که کاربردهای زیادی دارد ، خصوصاً در طراحی فضای سبز. همانطور که از نام آن پیداست ، این گل را می توان در خانه نگهداری کرد. حتی کسانی که گل رز را دوست دارند می توانند با رشد گلهای کوچک در گلدان ها گیاه گل رز زیبایی داشته باشند.


گل سرخ مینیاتوری


2. رنسانس رو به افزایش
انواع مختلفی از گلهای صعودی وجود دارد که همه آنها روش کشت یکسانی دارند و این در هر زمان بین بهار و پاییز امکان پذیر است. گل های گل رز در حیاط خلوت و اطراف خانه منظره ای زیبا و خیره کننده ایجاد می کنند. بنابراین ، در زیر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه رشد گل سرخ کسب کنید.

رنسانس رو به افزایش


3. بوته گل رز


بوته نیمه پائیز است ، گل آذین یک اتم یا گروه گل رز است و آنها دارای گل های کامل ، یعنی نر و ماده ، روی یک گل هستند و خود آلودگی ندارند. در این گل گرده افشانی توسط زنبورها و بادها انجام می شود و در پایان با میوه ای به نام لگن و لگن به پایان می رسد.

 


4. پاسیو گل رز


اگر گل رز می خواهید بزرگتر از یک گل مینیاتور باشد اما اندازه یک گل رز استاندارد نیست ، گل رز پاسیو را امتحان کنید. این گل رزها نوعی فلوریبوندا هستند که در مقیاس کمتری پرورش می یابند.

گل شور

5- چای ترکیبی گلاب

گل رز ترکیبی برای چای یا گلهای بزرگ گل ، که ترکیبی از گلهای اروپایی و چینی است ، به عنوان گلهای بریده شده استفاده می شود و در گرمای تابستان شکوفا نمی شود و به هیچ وجه توصیه نمی شود که در مناطق گرم آنها را پرورش دهید.


6. رز فلوریدا

گل سرخ گلوریبوندا یکی از گل رزهای زراعی و متعلق به گروه گلهای رز جدید باغ است. او چهار فصل گلدار دارد. یکی از ویژگی های آن دوام گل های آن است. اندازه گل متوسط ​​و قطر گل بین 11-5 سانتی متر است.

اولین نمونه این گل در سال 1907 از مخلوطی از چای ترکیبی رز و پلی اتیوس رز ایجاد شده است. سپس با گل رز چینی و گل خوشه ای ترکیب می شود. طول گیاه بین 70 تا 1.2 متر است. گل جمع می شود و در اوج زمان گلدهی گیاه با گل پوشانده می شود. از نظر تنوع رنگ ، گل بسیار غنی است و گل بریده شده دارای ساقه ای قوی است و برای قرار دادن در گلدان ها مناسب است.



7. هلندی ها برخاستند

یکی از زیباترین انواع گل رز گل رز هلندی است و با نگاه به آن اوج زیبایی این گل را می بینیم.
این گل حاوی گلبرگ و گل های بزرگی است و انواع آن شامل زرد و طلایی است.
اگر در مسیر صحیح قرار داشته باشد ، بسیار رنگارنگ خواهد بود.
عطر این گل آن را به یکی از محبوب ترین گلهای رز تبدیل کرده است.

او خانواده ای از شاخه های گل چای است.

عطر آن بسیار قوی است و عطر شیرین و دلپذیری دارد.
گلدهی آن روی شاخه تکرار می شود.
ارتفاع و عرض این گل 60 تا 91 سانتی متر است.
این گل برای نگهداری در باغ ها ، باغ ها و اماکن کوچک مناسب است.

8- گل قرمز قرمز کوتاه: گیاهانی است که روی ریشه یا در نزدیکی ساقه کاشته می شود و از کاشت چند شاخه ای مجاز است و به دلیل گرما هر ساله بریده نمی شود ، به طوری که بسته به نوع ماده ، طول گیاهان به 20 سانتی متر می رسد. مقیاس طولانی تر نمی شود.

9. گشنیز گل رز: پس از پیوند نزدیک خاک از خرگوش ، شاخه ها برای افزایش زیر شاخه های خود باقی می مانند تا گیاه خامه ای شود.

10. گل سرخ با ساقه بلند یا نیمه بلند: اینها گیاهانی هستند که روی یک ساقه مسطح و برهنه از یک دستگاه تست کوهی که به ارتفاع یک تا یک و نیم متر رشد می کند ، رشد می کنند. پس از پیوند ، پای نسترن به تدریج قهوه ای می شود و در حالت ایستاده قرار می گیرد. باغبان می تواند شاخه هایی را ایجاد کند که شما به شکلی که می خواهید آنها را پرورش دهید.

11. گل سرخ دیوانه: با واکسیناسیون انواع مختلف کوهنوردی در پایه بلند کوه نسترن بدست می آید.

 

 


انواع و انواع گل رز

 


1 - Roziers de France (Roziers de France)

  2 - نسترن (Eglantier)

  3 - گل چای (Rosier Aodeur de de Rosier)

 4 - Rosier de Percy (Rosier de Percy)

5 - Rosier Multier Floiflore Polyanta

  6 - مینیاتور Rosier (مینیاتور Rosier)

  7 - Rosier Bengale

تفاوت های گل رز ایرانی و هلندی در چیست؟
مورد اول شکل و اندازه جوانه است
ساقه گل رز ایرانی پر از خار و ساقه گل رز هلندی بسیار کمی است.

مورد دوم این است که گل سرخ ایرانی حاوی گلبرگهای قرمز معمولی و روشن است و گل رز هلندی دارای مخمل قرمز و گلبرگ قرمز تیره است. فروش گل رز ایرانی در بازار گل به صورت 50 دسته هلندی در 20 شاخه



:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز

فوچیا ، که با نام گل گوشواره نیز شناخته می شود ، گیاهی از خانواده گل عصر یا گیاه ساحلی است و یکی از محبوب ترین و زیباترین گل های آپارتمان های ایرانی است.

گلهای زیبای این گیاه در مناطق معتدل در تابستان و پاییز و در مناطق گرمسیری در طول سال آویزان و شکوفه می شوند. به دلیل گل های زیبا و رنگارنگ این گیاه ، در جهان بسیار محبوب هستند. این گیاه دارای 200 گونه مختلف از گیاهان ، درختان و درختچه های برگریز است. این گیاه دارای گلهای آویزان رنگی است که از اواخر بهار تا اواسط پاییز شکوفا می شوند و دارای برگهای سبز روشن هستند. پاهای بلند و باریک او خمیده و برخی نرم است.

گلهای آنها به رنگ سفید ، قرمز تیره ، آبی ، بنفش ، نارنجی ، زرد-سفید است و به نور کافی و شدید (اما غیرمستقیم) احتیاج دارند. معمولاً نیاز آبی آنها زیاد است (اما خاک را نباید از بین برد) و گل به شکل آویز (گوشواره) میوه های کوچک در اندازه های 5 تا 25 میلی متر است و به رنگ قرمز تیره ، سبز ، قرمز یا بنفش تیره است. میوه های آن حاوی تعداد زیادی دانه کوچک است.


گل نیلوفر آبی نیاز دارد:


روشنایی

این گیاه به نور زیادی احتیاج دارد و در مقابل خورشید مقاوم است ، اما مراقب نور مستقیم خورشید در اواسط روز باشید. اگرچه در تابستان 18 درجه مقاومت می کند ، اما بهترین دما برای این فصل 16 درجه است ، بنابراین رطوبت را در دماهای بالا فراموش نکنید. دمای مطلوب در زمستان به دلیل نیاز به 10 درجه استراحت توصیه می شود.



اب

نیاز آبی این گیاه با توجه به دما متفاوت است. در بهار و تابستان بهتر است دو تا سه بار در هفته آب آن را آب کنید ، از هفته گل یک بار از گیاه تغذیه کنید ، از اواخر تابستان و در طول زمستان تغذیه را متوقف کنید. این گیاه اغلب در طول سال شکوفا می شود ، به شرط اینکه شرایط مساعد باشد ، اما بیشتر گل های آن در بهار و تابستان است.

 این گیاه به دو روش قابل پخش است:

 دانه

بذرهای آن را می توان در فصل پاییز برداشت کرد و در بهار در خاک مناسب کاشت و با تنظیم آب ، دما و تغذیه مناسب می توان گیاه مناسبی بدست آورد.

 قطع کردن

انواع گلهای آویزان می توانند توسط ذهن پخش شوند. بهترین زمان برای کشت قلمه از اواسط تا اواخر بهار یا اوایل پاییز است. در مورد برش ، ما باید ساقه برگ دار را قطع کنیم - نه خیلی نرم یا شدید - زیرا هیچ نشانه ای از گل (یا جدا کردن گل) به اندازه 8-10 سانتی متر با یک چاقوی تیز وجود ندارد. از فشردن و آسیب رساندن به تنه خودداری کنید. سپس ذهن را در بستر با مخلوطی از خاک برگ و شن و ماسه و در مکانی با سایه اندک و دمای بین 15 تا 18 درجه سانتیگراد قرار دهید



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز


گل و گیاه یکی از مهمترین ابزارها و عناصر زیبایی در خانه های ماست ، به خصوص ما ایرانی ها که همیشه به پرورش گل با خانه های بزرگ و میادین زیبا و همه خاطرات و تصاویر ما با گل و طبیعت عادت کرده ایم. با ظهور ساختمانهای بلندتر و کم حجم تر به نام آپارتمان ، زندگی ما بسیار تغییر کرده است ، با این حال ما هنوز گل و گیاه را دوست داریم و می خواهیم این عنصر زیبا را در خانه های خود در کمترین فضاها داشته باشیم.


کارخانه پول چین


گیاه اول به عنوان کارخانه سکه چینی نامیده می شود ، شکل این گیاه شباهت زیادی به سکه های بزرگ سکه چینی دارد و یک گیاه کاملاً سایه دار است که هفته ای یکبار به آب احتیاج دارد و رشد سریع دارد.
گیاه گل جید
گیاه دوم به گل یشم یا گل یشم نیز گفته می شود ، در تابستان و زمستان به آب بسیار کمی احتیاج دارد و حتی اگر در معرض نور آفتاب باشد ، احتمالاً به گل ها و گل های قرمز و صورتی می دهد.

توجه: اگر برای حمل و نقل کالا و مبلمان (مبلمان بزرگ ، گل ، گیاهان و گلخانه ها) به یک شرکت اتوبوس و حمل و نقل نیاز دارید ، ما شما را به Tehransar Cargo (44443635) ارائه می دهیم ، با قیمت مناسب و نتیجه آن خدمات با کیفیت با حمل و نقل تضمین می شود.

 

گل عشق


گیاه سوم به نام گل عشق با گل oxalis گفته می شود ، با ظاهری بسیار زیبا که می تواند خانه شما را تزئین کند ، این گیاه را به عنوان یک گل گل خریداری کنید و پس از یک هفته به سرعت رشد کنید و بعد از 9 تا 11 هفته گلها را رشد دهید. اگر این گل را در گلدان هایی با رنگ روشن قرار دهید ، بسیار زیبا تر به نظر می رسد.
گیاه زامیوولیا
گیاه چهارم به نام Zamifolia است ، بسیار آسان برای نگهداری ، رشد خوبی دارد ، به آب و نور زیادی احتیاج دارد و کاملاً عاشق سایه است.

 


درخت اژدها


گیاه پنجم با نام درخت اژدها (درخت اژدها) نیز شناخته می شود که به درخت گنجشک Dracaena نیز معروف است و یک گیاه بسیار سخت است که در هنگام خشک شدن خاک به آب احتیاج دارد.
گیاه ششم به ماهی خاویاری سفید یا پرنده بهشت ​​گفته می شود و بسیار طولانی رشد می کند. اگر می خواهید یک گیاه بسیار بزرگ در گوشه خانه خود داشته باشید ، این گیاه یکی از این گزینه ها است که می تواند تا 7 متر رشد کند.این مقیاس همچنین اگر در مقابل خورشید قرار بگیرید رشد می کند اما اگر در معرض نور خورشید قرار نگیرد رشد متوسطی خواهد داشت و بسیار صاف است. راحت و آسان برای نگهداری.
گیاه Calata oranta
گیاه هفتم به نام calata uranta نام دارد که دارای برگهای براق زیبا است ، این گیاه یکی از زیباترین گیاهان خانگی است که می توانید در آن پیدا کنید و نگهداری از این گیاه کمی دشوار است زیرا برگهای این گیاه باید مرطوب نگه داشته شوند ، به آب کمتری نیاز دارد ، این بدان معنی است که فقط خاک به اندازه کافی رطوبت داشته و به نور زیاد خورشید یا نور مستقیم احتیاج ندارد.
به طور کلی گیاهان زیادی برای آپارتمان ها وجود دارد ، اما در این بخش ما سعی کرده ایم بیشتر گیاهانی را که افراد در خانه های خود استفاده می کنند در اختیار شما قرار دهیم از نظر مقاومت بسیار مقاوم بوده و از نگهداری کمتری نیز برخوردار هستند. این گیاهان زیبا و بزرگ هستند. آنها رتبه های نسبتاً خوبی دارند. اگر می خواهید گیاهان جنسی بیشتری مشاهده کنید ، می توانید از گیاهان بلند استفاده کنید ، یا اگر سفره ای را می خواهید ، می توانید از اولین گیاهانی که به آنها اشاره کردیم استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()